Activitat sobre Centrals elèctriques.
Preliminars: Quina cosa necessiten les centrals per a producir electricitat?
-
-
-
La part comú a quasi totes les centrals: l'alternador(video).
Vegau també què és la dinamo (video) d'una
senzilla bicicleta.
-
Un element important: el
transformador (video)
-
Una presentació sobre Tipus
de centrals (prezi)
-
Ampliació.
-
-
-
-
La part comú a quasi totes les centrals: l'alternador(video).
Vegau també què és la dinamo (video) d'una
senzilla bicicleta.
Una presentació sobre Tipus
de centrals (prezi)
Ampliació.
P B L - 1
-
Estudiarem el funcionament d'una central elèctrica. Per a començar, seguirem aquest Guió I del projecte .
- Construcció de les peces representatives de les parts de la central: cada experte farà el seu esquema de forma que ensamble amb els elements anterior i posterior. Decidir els materials per a realitzar les peces: cartró, gomaeva, cartró-pluma...
- Construcció d'una caixa per gaurdar les peces, de forma que es puguen aprofitar com un joc de construcció.
- Elaboració del guió explicatiu que acompanyará a cada element de la central. Fer un 'story board' que done idea de cóm serà l'elaboració del video.
- Gravació del video sobre una superfície horitzontal. Cuidar la declamació. Fer assaigs previs per comprovar la fluidesa i la claretat del discurs.
- Estudiarem el funcionament d'una central elèctrica. Per a començar, seguirem aquest Guió I del projecte .
- Construcció de les peces representatives de les parts de la central: cada experte farà el seu esquema de forma que ensamble amb els elements anterior i posterior. Decidir els materials per a realitzar les peces: cartró, gomaeva, cartró-pluma...
- Construcció d'una caixa per gaurdar les peces, de forma que es puguen aprofitar com un joc de construcció.
- Elaboració del guió explicatiu que acompanyará a cada element de la central. Fer un 'story board' que done idea de cóm serà l'elaboració del video.
- Gravació del video sobre una superfície horitzontal. Cuidar la declamació. Fer assaigs previs per comprovar la fluidesa i la claretat del discurs.
P B L - 2
-
Primer que tot: és molt important seguir els codis de colors: ESO2 i ESO3.
-
Estudiarem el funcionament d'una central elèctrica. Per a aconseguir-ho, seguirem aquest Guió II del projecte que el professor anirà actualitzant.
-
A més a més heu de tindre present els continguts a presentar com a resultat final de la vostra part assignada
-
Carpeta de croquis a escala de la zona que va des de l’Aula d’Informàtica, passant per l’Aula de Música i acabant al replà dels lavabos d’ESO
- Primer que tot: és molt important seguir els codis de colors: ESO2 i ESO3.
- Estudiarem el funcionament d'una central elèctrica. Per a aconseguir-ho, seguirem aquest Guió II del projecte que el professor anirà actualitzant.
- A més a més heu de tindre present els continguts a presentar com a resultat final de la vostra part assignada
- Carpeta de croquis a escala de la zona que va des de l’Aula d’Informàtica, passant per l’Aula de Música i acabant al replà dels lavabos d’ESO
Models de turbines caseres:https://www.youtube.com/watch?v=Dgl_sLTIOaA
ResponderEliminarTotes les energies:
ResponderEliminarhttp://www.areaciencias.com/fisica/tipos-de-energia.html
Fonts d'energia:
ResponderEliminarhttp://www.areaciencias.com/fisica/fuentes-de-energia.html